Strategia lui Nicușor: influencerii care susțin campania pentru Oradea cu mii de euro

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Influencerii plătiți pentru promovarea Oradei

Municipalitatea din Oradea a investit 15 mii de euro în campania de promovare a orașului, plătind influencerii pentru postări pe rețelele sociale precum TikTok, Instagram și Facebook. Printre aceștia se numără Cristian Șimonca, cunoscut pentru pagina „Blogu’ lu Otravă”, care a încheiat un contract de 3.750 de euro pe o perioadă de opt luni. Influencerul a realizat postări despre Oradea și în timpul mandatului anterior al primarului Ilie Bolojan.

Costurile campaniei și alți influenceri implicați

Un alt influencer, Ane-Mary Josceanu, a primit 2.000 de euro pentru o lună de contract, în timp ce Ana Rubeli și pagina „Aer de Vacanță” au obținut 1.000, respectiv 2.000 de euro pentru postările lor de promovare a orașului. Asociația Visit Oradea a gestionat promovarea imaginii orașului de-a lungul timpului, inclusiv în perioada mandatelor lui Bolojan.

Susținerea lui Nicușor Dan de către influenceri

Ana Rubeli, care are o comunitate de peste 60 de mii de urmăritori, și-a exprimat susținerea pentru Nicușor Dan, afirmând că acesta reprezintă „singura cale posibilă pentru a continua drumul către o Românie onestă și aliniată la valorile europene și la viitor”. De asemenea, influencerii Andra și Andrei, deținătorii paginii „Aer de Vacanță”, au îndemnat constant urmăritorii să voteze cu Nicușor Dan, alături de alți susținători precum Diana Enciu și Cristian Șimonca.

Concluzie

Campania de promovare a Oradei, finanțată din fonduri publice, a avut un impact semnificativ asupra imaginii orașului și a contribuit la sprijinirea campaniei electorale a lui Nicușor Dan, evidențiind puterea influencerilor în contextul politic actual.

Publicitate
Ad Image
Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *