România este reprezentată cu mândrie la Târgul Mondial de Turism de la Londra printr-un stand național deosebit

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Standul României la Târgul Mondial de Turism de la Londra

România este reprezentată la Târgul Mondial de Turism de la Londra printr-un stand național de 304 metri pătrați, amplasat în zona dedicată Europei. Standul este deschis pe toate cele patru laturi, facilitând accesul vizitatorilor și oferind o perspectivă completă asupra ofertei turistice naționale.

Participanți și activități

Alături de reprezentanții Ministerului Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului (MEDAT), la târg vor participa 35 de coexpozanți, inclusiv turoperatori, hoteluri, asociații de profil, organizații de management al destinației și autorități locale. Programul de activități este structurat tematic, în conformitate cu interesul crescut al pieței internaționale pentru turismul cultural, city break-uri și segmentul MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions).

Prezentări și evenimente culturale

În cele trei zile ale târgului, standul României va găzdui prezentări susținute de specialiști și reprezentanți ai industriei. De asemenea, România va fi prezentă pe scena TrendFest cu un spectacol de dansuri populare oltenești, susținut de ansamblul Maria Tănase – Centrul Județean de Cultură și Artă Dolj, care va oferi publicului o incursiune autentică în tradițiile românești.

Materiale de promovare

Pe întreaga durată a târgului, pe ecranele din stand vor fi difuzate videoclipuri de promovare realizate de MEDAT, inclusiv producția „România Atractivă”, care evidențiază obiective și experiențe gastronomice din 23 de județe ale țării. Fiecare coexpozanț va avea, de asemenea, un ecran propriu pentru materialele video de promovare.

Publicitate
Ad Image

Inovații la WTM Londra

Târgul Mondial de Turism este o platformă de întâlnire a cererii cu oferta de pe piața de turism și un trendsetter în dezvoltarea și inovația tehnologică a domeniului. Ediția din 2025 va înregistra o creștere semnificativă, cu o extindere a spațiului expozițional cu 25.000 mp și lansarea canalului de televiziune WTM TV, dedicat promovării participanților.

Concluzie

Participarea României la Târgul Mondial de Turism de la Londra subliniază angajamentul țării de a promova turismul cultural și atracțiile locale, contribuind astfel la creșterea vizibilității internaționale și la atragerea de turiști.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *