Majoritatea personalului din educația specială a departamentului de învățământ al Statelor Unite a fost concediată – raport

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Reduceri semnificative de personal în educația specială

Majoritatea angajaților din departamentul de educație din Statele Unite, care se ocupă de educația specială, au fost concediați, conform mai multor rapoarte. Vineri, un total de 466 de angajați au fost afectați de concedieri, inclusiv cei din Biroul pentru Educație Specială și Servicii Reabilitative, care supraveghează programele ce susțin milioane de copii și adulți cu dizabilități la nivel național.

Impactul concedierilor

O scrisoare adresată angajaților, pe care CNN a analizat-o, menționează că, în ciuda eforturilor extensive de a minimiza impactul asupra angajaților și programelor în timpul închiderii guvernamentale actuale, lipsa de fonduri a făcut necesară implementarea reducerii de personal (RIF). Un angajat al departamentului a declarat pentru NPR: „Acest lucru decimează biroul responsabil de protejarea drepturilor sugariilor, copiilor și tinerilor cu dizabilități.”

Reacțiile organizațiilor de specialitate

Asociația Națională a Directorilor de Educație Specială a avertizat că, dacă aceste concedieri sunt reale, există un risc semnificativ ca nu doar finanțarea federală să înceteze, ci și ca copiii cu dizabilități să fie privați de o educație gratuită și adecvată. Chad Rummel, director executiv al Consiliului pentru Copii Excepționali, a declarat că „eliminarea aproape totală a Biroului pentru Programele de Educație Specială este devastatoare pentru educația persoanelor cu dizabilități.”

Contextul recent al concedierilor

În martie, departamentul de educație a anunțat concedierea a 1.300 de angajați, sau aproape 50% din forța de muncă a departamentului. Secretarul educației, Linda McMahon, a descris această măsură ca fiind un „pas semnificativ către restabilirea măreției sistemului educațional din Statele Unite.”

Publicitate
Ad Image

Concluzie

Concedierile din educația specială pot avea consecințe grave asupra accesului copiilor cu dizabilități la educație, afectând nu doar drepturile acestora, ci și capacitatea sistemului educațional de a le oferi sprijin adecvat.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *