Campbell renunță la un executiv din cauza comentariilor controversate despre persoanele defavorizate

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Campbell’s renunță la un executiv din cauza comentariilor controversate

Campbell’s a concediat un executiv, Martin Bally, care a făcut declarații controversate despre produsele companiei și angajații săi indieni. Bally, fost vicepreședinte al departamentului de tehnologia informației, a fost înregistrat făcând comentarii jignitoare, inclusiv că produsele Campbell sunt destinate „oamenilor săraci”.

Detalii despre incident

Într-o înregistrare, Bally a spus despre produsele Campbell că sunt „mâncare procesată” și „de proastă calitate pentru oamenii săraci”. El a exprimat dezgust față de produsele companiei și a menționat că nu le mai cumpără. De asemenea, a făcut comentarii peiorative despre angajații indieni, afirmând că „indienii nu știu nimic”.

Contextul și reacția companiei

Garza, fost analist de securitate la Campbell’s, a înregistrat conversația cu Bally în timpul unei întâlniri despre salariu, suspectând că ceva nu este în regulă. El a intentat un proces împotriva companiei pentru concediere abuzivă, acuzându-l pe Bally de comentarii rasiste și de comportament inadecvat la locul de muncă.

Campbell’s a analizat înregistrarea și a confirmat că vocea îi aparține lui Bally, exprimând regret pentru „durerea” cauzată de comentariile sale, pe care le-a calificat drept „vulgare, ofensatoare și false”. Compania a subliniat că comportamentul lui Bally nu reflectă valorile și cultura companiei și că nu va tolera un astfel de limbaj.

Publicitate
Ad Image

Declarațiile companiei

Campbell’s a respins afirmația lui Bally că puiul folosit în supele sale este „bioinginerat”, caracterizând aceste comentarii ca fiind „nu doar inexacte, ci și complet absurde”.

Concluzie

Acest incident subliniază importanța respectului și a diversității în mediul de lucru, având în vedere impactul negativ pe care comentariile inadecvate ale unui executiv îl pot avea asupra imaginii și valorilor unei companii.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *