Reforma în educație, un nou început
Premierul Ilie Bolojan a declarat că reforma în educație nu s-a încheiat și că abia acum încep „lucrurile serioase”. Într-o intervenție recentă, Bolojan a subliniat că măsurile adoptate anterior nu constituie o reformă adevărată, ci doar pași preliminari pentru eficientizarea sistemului educațional.
Măsuri actuale și viitoare
Premierul a explicat că banii economisiți vor fi direcționați spre proiectele în execuție, având ca scop îmbunătățirea calității clădirilor și dotărilor din școli. Potrivit acestuia, în marile orașe din România, aproximativ jumătate dintre școli sunt în prezent în șantier, datorită lucrărilor finanțate prin fonduri europene și bugete locale.
Obiectivele reformei
Bolojan a afirmat că, în perioada următoare, se vor implementa măsuri menite să crească calitatea educației. Aceste măsuri vizează reducerea ratei de abandon școlar și crearea unor condiții optime pentru formarea tinerilor pregătiți pentru viitorul României.
Concluzie
Cu angajamentele recente, Bolojan își propune să transforme sistemul educațional românesc, ceea ce ar putea avea un impact semnificativ asupra viitorului tinerilor din țară.


