Apple obține drepturile exclusive de transmisie TV pentru Formula 1 în Statele Unite, marcând o extindere în lumea sportului

Moderator
2 Min Citire
Sursa foto: PROFILUX IMAGES

Drepturile exclusive de transmisie TV pentru Formula 1

Apple a obținut drepturile de transmisie TV în Statele Unite pentru Formula 1, printr-un acord pe cinci ani, care va contribui la consolidarea serviciului său de streaming. Această mișcare vine după succesul filmului „F1: The Movie” cu Brad Pitt.

Detalii financiare

Deși detaliile financiare ale acordului nu au fost făcute publice, CNBC a raportat că Apple va plăti 140 de milioane de dolari pe an, o sumă semnificativ mai mare față de cele 90 de milioane de dolari pe sezon pe care ESPN, deținut de Walt Disney, le plătea pentru transmisia F1 din 2018.

Începerea acordului

Acordul Apple va începe anul viitor, iar compania va transmite F1 pe Apple TV, serviciul său de streaming, care a câștigat 22 de premii Emmy în acest an. Cu toate acestea, Apple TV nu are încă dimensiunea necesară pentru a concura cu liderii din industrie, precum Netflix și Disney+, în ciuda investițiilor de miliarde de dolari.

Extinderea ofertei sportive Apple

Formula 1 se alătură ofertei în expansiune a Apple, care include Major League Soccer și Friday Night Baseball. Sporturile live au devenit un domeniu de competiție esențial în industria streaming-ului, platformele concurând pentru drepturi costisitoare care atrag fani loiali, reduc fluctuația abonaților și cresc veniturile din publicitate.

Publicitate
Ad Image

Accesibilitate și conținut disponibil

Conform acordului, Apple TV va găzdui toate sesiunile de antrenament, calificările, sesiunile sprint și cursele de Grand Prix. Unele curse și toate sesiunile de antrenament din sezon vor fi disponibile gratuit în aplicația Apple TV.

Impactul popularității Formula 1

Formula 1 a adăugat aproape 90 de milioane de fani noi anul trecut, cu cea mai mare creștere procentuală în China, după revenirea sportului post-COVID la Shanghai, conform datelor Nielsen Sports.

Concluzie

Acordul dintre Apple și Formula 1 marchează o etapă importantă pentru compania tech, consolidându-și prezența în domeniul sporturilor și având potențialul de a atrage un număr semnificativ de abonați, în contextul unei competiții tot mai intense în industria streaming-ului.

Distribuie acest articol
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *