Alegerile din București 2025: Ana Ciceală (SENS) și temele ignorate de capitală
Ana Ciceală, candidata SENS pentru funcția de primar general al Capitalei, a declarat că problemele abordate în campania sa au rezonanță în rândul tinerilor votanți. Ea a subliniat că scopul campaniei a fost să aducă în discuție subiecte evitate de București și alte orașe din România, precum costul vieții, criza locuirii, consolidarea clădirilor cu risc seismic și dezvoltarea unui București verde.
Ana Ciceală a afirmat: „O miză a acestor alegeri a fost să punem pe masă subiecte pe care Bucureștiul, dar și alte orașe din România le evită de foarte mulți ani.” Ea a menționat că aceste teme sunt acum pe agenda orașului și vor continua să fie discutate în alte orașe din țară.
Rezultatele exit-poll-urilor
Conform rezultatelor exit-poll-urilor realizate de CURS-Avangarde, Ciprian Ciucu, candidatul PNL, a obținut 32,7% din voturile bucureștenilor, urmat de Daniel Băluță de la PSD, cu 26,3%. Pe locul trei s-a clasat Anca Alexandrescu, susținută de AUR, cu 20,2%, iar pe locul patru se află Cătălin Drulă de la USR, cu 12,8%. Ana Ciceală a obținut 6% din voturi, plasându-se pe locul cinci.
Datele sunt valabile pentru ora 19:30.
Implicarea tinerilor în politică
Ana Ciceală a subliniat importanța implicării tinerilor în politică, afirmând că problemele discutate în campania sa au rezonat cu aceștia, chiar și în contextul manipulării sondajelor. „Politica nu trebuie să rămână captivă în temele trecutului”, a adăugat ea, remarcând că, în ciuda provocărilor, campania sa a reușit să aducă noi perspective în discuțiile publice.
Concluzionând, impactul campaniei Anei Ciceală sugerează o schimbare în abordarea politică din București, cu accent pe problemele contemporane care afectează tinerii și comunitatea în ansamblu.


